czwartek, 28 maja 2015

23. Przygotowania....

Witajcie....
Dostałam już kilka maili z Waszymi przygotowaniami.... 
Oto relacja:

Pierwszego maila wysłała przodowniczka pracy prowadząca bloga krzyzykowe-szalenstwo.
Kasia postanowiła wyszywać muliną PND zakupioną na allegro.




Joanna z bloga kalio haftuje wybrała chatę zieloną i już postawiła pierwsze krzyżyki.


Agata wzór wydrukowała już tydzień temu. W sobotę przygotowała kanwę i wybrała muliny. A jej wybór padł na domek czerwony. A więcej możecie dowiedzieć się odwiedzając blog xxxkrokusikxxx.


Małgosia postawiła na mulinę DMC. Wybrała chatę czerwoną. O przygotowaniach poczytacie w mulinowym haftowaniu


Ania ma już pierwszą partię mulin i piękny kolorowy schemat w wersji papierowej. A więcej dowiecie się odwiedzając przystanek Kłodzko


Beata wybrała chatę czerwoną. Cała relacja w świecie Iskierki. A wielkość schematu robi wrażenie. Zobaczcie sami.



Gosia od razu zabrała się do roboty. 


Moja imienniczka nie nawija muliny na bobinki tylko przechowuje ją w woreczkach. A oprócz imienia łączy nas szczególne zamiłowanie do tworzenia kartek, które możecie podziwiać odwiedzając świat nitką malowany

Gosia w swoim magicznym świecie również wspomniała o naszej zabawie. A oto jej muliny.


Ciekawy sposób na pomocnicze linie ma Cherry. Zajrzyjcie również do jej haftów


Dana to prawdziwa sprinterka. Schemat dostała o 15tej a dwie godziny później była przygotowana do pracy. I cała relacja już na blogu



I kolejna osoba wybrała niebieską chatę. Jeśli ciekawi Was na jakiej kanwie powstanie kolejny domek zajrzyjcie do Agnieszki. A oto jej wielkie pudło pełne skarbów.


Pewną szczęśliwą mamę martwi wielkość naszych obrazków. Odwiedzając krzyżykowy świat przekonacie się, że to nie będzie jej pierwszy duży haft.



Iza skorzystała z pomocy syna, który wybrał dla niej chatę czerwoną. Klikając w wariackie papiery zobaczycie prawdziwy mulinowy armagedon. 


tajemniczym świecie Monicji poczytacie o pierwszych krzyżykach i dwóch kilogramach szczęścia. A oto fotorelacja z pola działań.  



Dziękuję Wam za wszystkie maile... 
Z niecierpliwością czekam na dalszą część relacji....
Pozdrowienia i uściski...

16 komentarzy:

  1. Bedzie cala wioska chatek kiedy wszystkie skonczycie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jeśli masz ochotę się z nami bawić, a jeszcze się nie zgłosiłaś, serdecznie zapraszamy...

      Usuń
    2. Dziekuje Ci i nie powiem bo mnie kusicie wszystkie, ale w tym roku jestem bardzo skupiona zeby skonczyc kilka wiekszych projektow. Staram sie byc silna i nic nowego nie zaczynam ;). Ale naprawde bede kibicowac bo jestem bardzo ciekawa jak wszystkim pojdzie :). Pozdrawiam

      Usuń
  2. U mnie wzor zielonej chatki już wydrukowany, powolutko kompletujè muliny DMC ale najpierw muszę skończyć rozpoczęty haed a to jeszcze potrwa. Zazdroszczę Rozpoczęcia pracy i kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. O prosze :p ja rowniez juz jestem przygotowana ale meila nie wyslalam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczęta trzymam za Was kciuki. Ja nie odważyłam się na takie wyzwanie, ale regularnie będę obserwować i podziwiać postępy pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dziewczyny ostro wzięły się do pracy :o) Czekam z niecierpliowścią na kolejne postępy :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie dziś doleciały mulinki, więc mam nadzieję, ze w sobotę/niedzielę coś podziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygotowania ruszyły pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja zaczęłam przygotowania, które można obejrzeć na moim blogu :) Wybrałam chatkę czerwoną, a raczej mój młodszy syn ją wybrał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję za ciekawą fotorelację z placu boju:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj.Dopiero dzisiaj wyslalam poczte z przygotowan.Mam nadzieje ze doszla.Prosze sprawdz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyzwania przed wami Dziewczyny na pewno będę obserwować Wasze poczynania:)u mnie czasu chwilowo brakuje na tak ogromne hafty;/ pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń